czwartek, 13 czerwca 2013

Odkrycia kosmetyczne: Błyszczyk BOURJOIS Efet 3D

Witam!

Moje nowe odkrycie w makijażu!
Rewelacyjny błyszczyk BOURJOIS Effet 3D


Jestem szczęśliwą posiadaczka numeru 05 i 08, ale z przyjemnością przytuliłabym je wszystkie. Efekt obłędnie wilgotnych ust, lekko powiększa, nawilża do 8 godzin, nie tak łatwo się ściera, można stopniować intensywność koloru poprzez nakładanie kilku warstw lub delikatnie odświeżyć usta jedną. NIE KLEI SIĘ! Ma przyjemny zapach i bardzo wygodny aplikator. Jakoś nie przekonują mnie gąbeczki na patyczku, a tutaj jest pędzelek. Dzięki temu aplikuje się go dużo bardziej precyzyjnie i jest większa kontrola nad produktem :) 
Moim zdaniem efekt wygląda trochę tak jakby się pociągnęło usta zastygającą galaretką :) 
Zebrałam mnóstwo komplementów odkąd zaczęłam używać tego cuda!
I co najważniejsze, nie jest obłędnie droga. W sklepie można ja dostać za ok. 30 zł. 
Polecam bardzo serdecznie!
Zamierzam dokupić jeszcze ze dwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz