poniedziałek, 18 lutego 2013

Beauty Blender


BEAUTY BLENDER

 Co to jest i z czym to się je?
Mała różowa gąbeczka zrewolucjonizowała sposób nakładania podkładu. 
Zakochuje się w niej coraz więcej osób. Prosta w użyciu, a czyni cuda. 
Sekret tkwi w aplikacji - przed użyciem należy zamoczyć, a potem spokojnie i powoli nakładać makijaż. Efektem jest delikatna i nieskazitelna cera. Dzięki owalnemu kształtowi łatwo nakładać podkład/korektor przede wszystkim w załamania: oczy, nos, uszy (specjalnie wyprofilowanym czubeczkiem). 
Nie tworzy efektu maski, nie zostawia smug, ani plam. 
Oszczędza podkład. 
Oryginalne jajko jest dosyć drogie. 
Kupiłam swoje jeszcze zanim dowiedziałam się jakie to cudo - w lokalnym sklepie z kosmetykami za 10 PLN. Sprawdziłam i wiem, że jest dostępne na allegro za kilkanaście złotych. 
Można nakładać podkład palcami albo pędzlem. 
Ale to jajeczko to cudeńko. 
Widziałam na jednym tutorialu jak make up guru używał jej nie tylko do nakładania podkładu, ale również do delikatnego ściągania nadmiaru pudru. 
Ze względu na to, że nakładamy podkład mokra gąbka konieczne jest delikatne  przypudrowanie twarzy.

Poniżej filmik instruktażowy (ANG):
Gosh Make Up Artist 
     
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i spróbujecie (BO WARTO!)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz