środa, 27 lutego 2013

Nowa make up guru!

Witam!
Zupełnie niechcący odkryłam nową make up guru!
Od lat byłam wierna Kandee Johnson i Michelle Phan. 
Widziałam filmy innych dziewczyn, podglądałam techniki, słuchałam rad. 
Do mojej top listy dorzuciłam Gossmakeupartist - przede wszystkim za szczerą ocenę produktów i wiedzę. 
Ostatnio z nudów przeglądałam filmiki na YT i trafiłam na Nikkietutorials!
OMG!
Dziewczyna ma 18 lat, ale jest niesamowita!
Od 4 lat zajmuje się makijażem, skończyła profesjonalną szkołę i teraz pracuje jako makijażystka. Robi niesamowite makijaże, jest obłędnie dokładna i cierpliwa!
A przy tym zabawna :)
TUTAJ znajdziecie stronę Nikkie na tubce. 
Prześliczna dziewczyna. Prawdziwa czarodziejka makijażu. 
Siedzę i nie mogę od niej oczu oderwać. 
Sposób w jaki rozciera cienie, jak nakłada podkład. 
No i będę musiała przez nią dokupić kilka pędzli, bo nie mam takich jak ona używa!

Jej naturalny makijaż...używam tych samych kolorów z tej samej palety, ale daleko mi do jej kunsztu! 

Idę ćwiczyć :)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Znam ja znam ja! Od dawna ja ogladam! She is the best! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie pamietam, czy TY mi polecilas te stronke, czy nie, ale uwielbiam tez ta : http://www.lisaeldridge.com/ Basia vel RedTea ;)

    OdpowiedzUsuń